Kan vi gøre det bedre?

Det er vigtigt for os, at du har en god oplevelse, når du kontakter os.
Oplever du alligevel, at din kontakt med os ikke gik, som du forventede, vil vi meget gerne have, at du fortæller os det. Så har vi mulighed for at blive bedre.

Du kan fortælle os, hvad vi kan gøre bedre ved at sende en e-mail til kontakt@lb.dk

På den måde kan vi fortsat have nogle af de mest tilfredse medlemmer i forsikringsbranchen.

Andre henvendelser
Ønsker du at anmelde en skade, ændre dine forsikringer eller informere os om andet, kan du enten bruge Mit Runa, ringe eller skrive til os via vores kontaktformular.

Hvis du ønsker hjælp til at komme videre med en sag, der er kørt fast, kan du se nærmere på dine muligheder for at klage her

 

Opsigelse af forsikring
Du kan opsige en forsikring med mindst 1 måneds varsel ved fornyelsesdagen, når forsikringen udløber. Du skal opsige forsikringen skriftligt.

Vil du sige din forsikring op hurtigere, kan du opsige forsikringen med 30 dages varsel til udgangen af en kalendermåned, det vil sige med et forkortet varsel. Bruger du den mulighed, har vi ret til at opkræve et gebyr.

Vi hjælper gerne med det praktiske
Ring til os eller skriv via kontaktformularen, hvis du er i tvivl om, hvordan du opsiger din forsikring eller hvis du ønsker hjælp til det praktiske.

Find kontaktoplysninger her

 



 

 

MainLayout.Basket [ ]