Ofte stillede spørgsmål til kampagnen

Hvorfor siger I, at I er et forsikringsfællesskab og ikke et forsikringsselskab?

Vi synes, det er altafgørende, at vi markerer os på markedet som et fællesskab. Vores rolle som selskab er at administrere fællesskabet til fordel for vores medlemmer.

Vi skal sikre de billigste og bedste forsikringer, høje skadeerstatninger og overskudsdeling til medlemmerne. Faktisk synes vi, at vi er et forsikringsselskab i den mest rendyrkede form, som forsikringsselskaber oprindelig var tænkt.

Derfor arbejder vi fortsat ud fra tankegangen om ens pris for medlemmerne. Det betyder, at du heller ikke kan forhandle dig til en billigere pris.

Hvad betyder det, at jeg bliver medlem og ikke kunde? Forpligter jeg mig til noget?

Hos LB Forsikring er du mere end en kunde, og derfor kalder vi dig medlem. Du er medlem, fordi du er en del af forsikringsfællesskabet.

Det skaber loyalitet blandt medlemmerne, viser en undersøgelse foretaget hos Loyalty Group, hvor vi ligger nummer 1 i den finansielle branche.

Kan alle blive medlem?

Vi er et medlemsselskab for udvalgte faggrupper, blandt andet lærere, pædagoger og sygeplejersker, men vi forsikrer også mange andre grupper inden for forskellige fagfællesskaber.

kanjegblivemedlem.dk kan du hurtigt finde ud af, om du kan blive medlem. Ellers er du også altid velkommen til at ringe til os på 70 30 22 55.

Hvordan bliver jeg medlem?

Den letteste vej til vores forsikringer går gennem vores rådgivere, der sidder klar til at gennemgå dine forsikringsbehov og sende et tilbud, der matcher dine behov.

Ring på 70 30 22 55 eller 33 95 76 82.

Du har også mulighed for selv at beregne et tilbud på vores hjemmesider lb.dk/bauta.dk/runa.dk.

Hvorfor går I på tv, når I kun forsikrer udvalgte faggrupper?

Det er vigtigt for os at være synlige og vedkommende over for vores medlemmer. Og vi vil gerne være flere, for det er med til at gøre vores forsikringsfællesskab endnu stærkere.

Vi har blandt andet satset på tv som kanal til at ramme vores målgrupper. Selvom færre danskere generelt ser tv, er tv et stærkt medie til at opnå kendskab.

Men vi satser selvfølgelig også på mange andre mediekanaler i vores kampagne, herunder fx fagbladsannoncering og digitale annoncer for at nå vores målgrupper.

Hvem har lavet jeres film?

Vores film er blevet til i et samarbejde med reklamebureauet, DDB Copenhagen, produktionsselskabet Spoiled og instruktør Kasper Torsting.

Hvorfor afbilleder I kun lærere, sygeplejersker og pædagoger i jeres film, når I også er til for mange andre faggrupper?

I vores TV reklame har vi kun ca. 20-30 sekunder at gøre godt med, og for at filmen kan hænge sammen, har vi derfor måtte udvælge vores største grupper som er lærere, sygeplejersker og pædagoger.

Vi afbilleder andre faggrupper i vores øvrige kampagnematerialer såsom website, sociale medier, annoncer m.m. I LB Forsikring, der består Lærerstandens Brandforsikring, Bauta Forsikring, Runa Forsikring og FDM Forsikring, henvender vi os til ca. 50 forskellige grupper samlet set.

Men via kanjegblivemedlem.dk kommunikerer vi, at også er til for mange andre. De fleste finder en vej ind. Ellers hjælper vi gerne, ring til os på 70 30 22 55.




Kurv: [ ]