Flotte resultater i ekstern måling

Vi bliver anerkendt for vores medlems- og kundetilfredshed i seneste måling fra EPSI

  

Den årlige måling af medlems- og kundetilfredshed fra EPSI viser igen i år, at der er noget helt særligt ved at være ejet af sine medlemmer og kunder. Fælles for alle selskaberne i toppen er, at vi alle er medlemsejede. Vi har ingen aktionærer, der skal tjene på forsikringstagerne. Det betyder, at pengene skal tilbage til medlemmerne i form af billigere forsikringer, bedre forsikringer eller som loyalitetsrabat. Vi har fx de seneste 10 år sendt mere end 1 mia. kr. tilbage til vores medlemmer.

EPSI er yderst anerkendt for deres arbejde og har i 20 år målt kundetilfredsheden i Danmark på tværs af en række brancher herunder forsikringsbranchen.

November 2021

Gør som 100.000 andre

Tilmeld dig Nyt fra Runa og få besked, når der sker noget, der er vigtigt eller relevant for dig og dine forsikringer. Du bliver opdateret på:
  • Medlemstilbud og -rabatter
  • Gode råd til at undgå skader
  • Nyt om de forsikringer du kan få hos os – og hvordan du får mest muligt ud af dem

Tilmeld dig her