Nyt kernesystem = bedre medlemsservice


Udgangspunktet for Runa Forsikring er, at vores medlemmer skal opleve den bedste service. Derfor skal vi være på forkant og løbende tilpasse os deres forventninger, især på den digitale front. Det gør vi bl.a. ved at implementere et nyt kernesystem – også kaldet IDIT.

IDIT går i luften d. 6. november 2018 og bidrager markant til, at vi får en bedre indsigt i medlemmernes behov og ønsker og dermed hurtigt vil kunne tilbyde nye eller ændrede forsikringsprodukter og løsninger.

Som en del af systemet får vi en ny portal, som giver medlemmerne bedre muligheder for selvbetjening. IDIT vil nemlig sikre en stabil, driftssikker og brugervenlig it-platform, som også effektiviserer interne processer, så medarbejderne kun skal arbejde i ét system.  

Medlemmerne bliver flyttet over i det nye system gradvist fra november 2018, og det vil være fuldt implementeret i maj 2019.

Vores samarbejdspartner er virksomheden Sapiens, som har erfaring med at tilbyde digitale løsninger til forsikringsbranchen.

MainLayout.Basket [ ]