Privat
Forsikringer
Vi har opsagt din forsikring, fordi den ikke er blevet betalt – heller ikke efter vi har sendt en opkrævning og en påmindelse. Hvis du ønsker at få forsikringen igen, skal du først:
Vi kan ikke love, at forsikringen kan genoptages, men vi ser gerne på din sag og finder ud af, hvad der kan lade sig gøre.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp, er du altid velkommen til at tage fat i os.
Da der har været lukket ned for vores rykkerproces i en periode, kan den tilsendte rykker være for manglende betaling for en periode, der ligger et godt stykke tid tilbage. På Min Side kan du finde alle de opkrævninger, vi har sendt til dig, og dér kan du finde frem til, hvilken manglende opkrævning, vi har sendt en rykker for.
Hvis du modtager post fra os i E-Boks, kan du også finde opkrævningen dér.
Vi har gennemført en større it-opdatering, som har medført, at det i en periode ikke har været muligt for os at sende rykkere på betaling af forsikringer eller selvrisici. Vi har tidligere sendt opkrævningen til tiden og sendt en eller flere mails om manglende betaling.
Vi har nu genoptaget vores rykkerproces, og da vi fortsat mangler en indbetaling fra dig, har du nu modtaget en ny rykker.
Da der har været lukket ned for vores rykkerproces i en periode, kan den tilsendte rykker vedrøre manglende betaling for en periode, der ligger et godt stykke tid tilbage. På Min Side kan du finde alle de opkrævninger, vi har sendt til dig, og dér kan du finde frem til, hvilken manglende betaling, vi har sendt en rykker for.