Skriv til os

Tak for din henvendelse.

Vi har ekstraordinær lang behandlingstid i øjeblikket. Vi har skiftet forsikringssystem og rigtig meget fungerer, som det skal. Men indtil vi kommer helt på plads, tager det længere tid at behandle sager. Vi gør alt for at hjælpe dig hurtigst muligt.

 

Venlig hilsen

Runa Forsikring

  • Vedhæftede filer
  • {{file.name}} - {{(file.size/1058768).toFixed(3)}} Form.Shared.MegaBytes

Personoplysninger

Se, hvordan vi behandler dine personoplysninger her

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer ved skader i udlandet?

Er du i udlandet og har du spørgsmål i forbindelse med akut sygdom eller tilskadekomst, skal du kontakte os i vores åbningstid.

Uden for vores åbningstid kan du ringe til vores alarmcentral på 70 15 55 00, der er åbent hele døgnet.

Hvordan sender jeg sikker post?

Er du fx læge, tandlæge, behandler, advokat mv., og har du brug for at sende informationer til os via sikker post, kan sende det på e-mail via: sikker-post@lb.dk

Ved akut skade

Hvordan bliver jeg medlem?

Du kan blive medlem på flere måder, fx hvis du er kunde i Lån & Spar bank, medlem af Forbrugsforeningen eller en faglig organisation. Læs mere her.
MainLayout.Basket [ ]