Skriv til os

Tak for din henvendelse

Vi kontakter der snarest muligt - normalt inden for 1-3 hverdage.

Ved henvendelser til Rejseskade, fx afbestilling pga. af coronavirus, kan der være lang svartid.

  • Vedhæftede filer
  • - Form.Shared.MegaBytes

Værd at vide

Henvendelse om dine forsikringer
Vidste du, at du kan se dine forsikringer på Min Side?

Henvendelse om køb af forsikringer
Du kan altid beregne en pris på din forsikring
her på runa.dk/forsikringer.

Du får oplyst samme pris, uanset om du ringer ind
eller beregner prisen her på siden.

Henvendelse om skader
Anmeld din skade online på Min Side, eller ring på 33 32 22 00

Få svar på de fleste spørgsmål til anmeldelsen på runa.dk/anmeld-skade

Når du har anmeldt skaden, kontakter vi dig.

Akut skade
Har du en akut skade uden for vores åbningstider, kan du kontakte os her

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan kontakter jeg jer ved skader i udlandet?

Er du i udlandet og har du spørgsmål i forbindelse med akut sygdom eller tilskadekomst, skal du kontakte os i vores åbningstid.

Uden for vores åbningstid kan du ringe til vores alarmcentral på 70 15 55 00, der er åbent hele døgnet.

Hvordan sender jeg sikker post?

Er du fx læge, tandlæge, behandler, advokat mv., og har du brug for at sende informationer til os via sikker post, kan sende det på e-mail via: sikker-post@lb.dk

Ved akut skade

Hvordan bliver jeg medlem?

Du kan blive medlem på flere måder, fx hvis du er kunde i Lån & Spar bank, medlem af Forbrugsforeningen eller en faglig organisation. Læs mere her.
MainLayout.Basket [ ]